Handelsbetingelser
Din Rengøringsassistent
CVR: 45696111
Tlf: +45 22161753 / +45 42781065
Mail: dinrengoeringsassistent@gmail.com
1. Generelt
Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler mellem Din Rengøringsassistent og kunden, medmindre andet er skriftligt aftalt.
2. Bestilling og aftaler
Alle aftaler om rengøring indgås skriftligt eller mundtligt og bekræftes af Din Rengøringsassistent.
Kunden er ansvarlig for at oplyse korrekte kontaktoplysninger samt eventuelle særlige forhold, der kan påvirke rengøringen.
3. Betaling
Betaling sker senest 8 dage efter udført rengøring, medmindre andet er aftalt.
Ved faste aftaler kan betaling ske løbende pr. måned.
Ved forsinket betaling pålægges renter i henhold til renteloven samt evt. rykkergebyr.
4. Afbestilling og ændring af aftale
Aflysning senere end 48 timer før aftalt tid faktureres med 20% af prisen.
Aflysning senere end 24 timer før aftalt tid faktureres med 50% af prisen.
Udeblivelse uden aflysning faktureres med 100% af prisen.
5. Adgang til ejendommen
Kunden skal sikre, at vi har adgang til ejendommen på det aftalte tidspunkt (nøgle, kode, tilstedeværelse el.lign.).
Såfremt adgang ikke er mulig, faktureres den fulde pris for besøget.
6. Forberedelse af hjemmet
Kunden skal sørge for oprydning, så rengøringspersonalet har fri adgang til de områder, der skal rengøres.
Vi foretager ikke oprydning, men alene rengøring af de områder, vi kan komme til.
7. Kørselstillæg
Kørselstillæg opkræves ved kørsel over 15 km fra vores adresse.
Prisen er 3,50 kr. ekskl. moms pr. kørt km efter de første 15 km.
Tillægget kan frafaldes, hvis flere kunder i samme område booker rengøring indenfor rimelig afstand af hinanden.
8. Servicefradrag
Kunden er selv ansvarlig for at indberette og registrere rengøringen under servicefradrag.
9. Særlige materialer og forholdsregler
Kunden har pligt til at informere os om sarte eller specielle materialer (fx natursten, antikviteter, kunstgenstande mv.), der kræver særlig behandling.
Hvis der sker skade på sarte materialer, som kunden ikke har informeret om, fraskriver vi os ansvaret.
10. Ansvar og forsikring
Vi har en erhvervsansvarsforsikring, der dækker skader forvoldt af vores medarbejdere ved grov uagtsomhed.
Vi erstatter ikke skader som følge af almindeligt slid, skjulte fejl/mangler eller manglende information fra kunden.
Tab af værdigenstande dækkes ikke, medmindre det kan dokumenteres, at skaden er sket ved grov uagtsomhed.
11. Reklamation
Eventuelle reklamationer skal meddeles skriftligt til Din Rengøringsassistent senest 24 timer efter udført rengøring.
Vi vil herefter hurtigst muligt tage stilling til udbedring eller anden løsning.
12. Ændringer i handelsbetingelser
Din Rengøringsassistent forbeholder sig retten til at ændre handelsbetingelserne. Den til enhver tid gældende version vil være tilgængelig på vores hjemmeside eller oplyses på forespørgsel.