Handelsbetingelser

Din Rengøringsassistent
CVR: 45696111
Tlf: +45 22161753 / +45 42781065
Mail: dinrengoeringsassistent@gmail.com

1. Generelt
Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler mellem Din Rengøringsassistent og kunden, medmindre andet er skriftligt aftalt.

2. Bestilling og aftaler

  • Alle aftaler om rengøring indgås skriftligt eller mundtligt og bekræftes af Din Rengøringsassistent.

  • Kunden er ansvarlig for at oplyse korrekte kontaktoplysninger samt eventuelle særlige forhold, der kan påvirke rengøringen.

3. Betaling

  • Betaling sker senest 8 dage efter udført rengøring, medmindre andet er aftalt.

  • Ved faste aftaler kan betaling ske løbende pr. måned.

  • Ved forsinket betaling pålægges renter i henhold til renteloven samt evt. rykkergebyr.

4. Afbestilling og ændring af aftale

  • Aflysning senere end 48 timer før aftalt tid faktureres med 20% af prisen.

  • Aflysning senere end 24 timer før aftalt tid faktureres med 50% af prisen.

  • Udeblivelse uden aflysning faktureres med 100% af prisen.

5. Adgang til ejendommen

  • Kunden skal sikre, at vi har adgang til ejendommen på det aftalte tidspunkt (nøgle, kode, tilstedeværelse el.lign.).

  • Såfremt adgang ikke er mulig, faktureres den fulde pris for besøget.

6. Forberedelse af hjemmet

  • Kunden skal sørge for oprydning, så rengøringspersonalet har fri adgang til de områder, der skal rengøres.

  • Vi foretager ikke oprydning, men alene rengøring af de områder, vi kan komme til.

7. Kørselstillæg

  • Kørselstillæg opkræves ved kørsel over 15 km fra vores adresse.

  • Prisen er 3,50 kr. ekskl. moms pr. kørt km efter de første 15 km.

  • Tillægget kan frafaldes, hvis flere kunder i samme område booker rengøring indenfor rimelig afstand af hinanden.

8. Servicefradrag

  • Kunden er selv ansvarlig for at indberette og registrere rengøringen under servicefradrag.

9. Særlige materialer og forholdsregler

  • Kunden har pligt til at informere os om sarte eller specielle materialer (fx natursten, antikviteter, kunstgenstande mv.), der kræver særlig behandling.

  • Hvis der sker skade på sarte materialer, som kunden ikke har informeret om, fraskriver vi os ansvaret.

10. Ansvar og forsikring

  • Vi har en erhvervsansvarsforsikring, der dækker skader forvoldt af vores medarbejdere ved grov uagtsomhed.

  • Vi erstatter ikke skader som følge af almindeligt slid, skjulte fejl/mangler eller manglende information fra kunden.

  • Tab af værdigenstande dækkes ikke, medmindre det kan dokumenteres, at skaden er sket ved grov uagtsomhed.

11. Reklamation

  • Eventuelle reklamationer skal meddeles skriftligt til Din Rengøringsassistent senest 24 timer efter udført rengøring.

  • Vi vil herefter hurtigst muligt tage stilling til udbedring eller anden løsning.

12. Ændringer i handelsbetingelser

  • Din Rengøringsassistent forbeholder sig retten til at ændre handelsbetingelserne. Den til enhver tid gældende version vil være tilgængelig på vores hjemmeside eller oplyses på forespørgsel.